CTV
COMMERCIAL TV I KALMAR AB    

Rätt plats för din marknadsföring!

Digital Signage eller digital marknadsföring

Digital Signage är en snabbväxande bransch med många möjligheter. Enkelheten att nå ut med rörlig bild på publika platser lockar många annonsörer och tittare.

Tekniken ser inte så avancerad ut men är i själva verket väldigt avancerat programmerat. Samspelet mellan hårdvara och mjukvara möjliggör oändliga kombinationer av reklam, content och information.

Digital signage har blivit en självklar annonseringsform hos reklamköpare. Kunderna nås väldigt enkelt i köpögonblicket , undersökningar visar att mer än 70% av köpen görs just vid köptillfället.

Unikt för oss är att vi idag har 80st Länstrafikbussar med 2st tv-skärmar i varje buss. Kalmar Länstrafik är först ut i Sverige med detta, vi tror dock att flera län kommer snart att vara med i den här trenden. Träffsäkerheten är extra ordinär och kontaktkostanden extremt låg vilket gör vårt mediaalternativ till en intressant del av er mediamix.

Varför digital signage?

1. Träffsäkerheten extremt hög

2. Nå kunder vid köptillfället

3. Varumärkesbyggande

4. Korta kampanjer

5. Rörlig bild med högupplösta budskap

6. Enkelheten att ändra sin pågående kampanj

7. Låg kontaktkostnad